Bezoekers

vrijdag 17 september 2010

Welkom op mijn Blog

Welkom op mijn blog!

Deze blog heb ik opgestart op 17 september 2010.
ik heb al veel blogs bekeken en vindt het toch wel erg leuk, vandaar dat ik er ook eentje opgestart heb!
Ik hoop vanaf nu mijn creatieve uitspattingen hier te plaatsen en met jullie te delen!
Tussendoor kan het zijn dat je hier ook andere nieuwtjes kunt vinden, die niets met de creatieve uitspattingen te maken hebben, zoals bijvoorbeeld mijn allergrootste vriend Snoesje (Jack Russel Terrier) van 6 jaar oud! Het moet wel een persoonlijke blog blijven, vandaar dat ik ook die dingen graag met jullie deel!

ook op hyves ben ik te vinden:

Ik wens jullie veel plezier met het bekijken en lezen van deze blog. reacties zijn altijd welkom!

Groetjes Emmy

2 opmerkingen:

  1. Heey meis,wat leuk je eigen blog!
    Ik ga je gauw in mijn favorieten zetten.
    Xxx Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey meis,
    Leuk dat je even bent wezen kijken!!
    En bedankt voor je compliment!

    Dikke knufff Emmy

    BeantwoordenVerwijderen